Gillette Step up for Gold

 

Olimpiyatları hızlıca arkada bırakmaya yakınken dürüst olmak gerekirse markaların böylesine büyük bir dalganın üzerine binebilmesi biraz cesaret ister. Aslında özellikle Türkiye’de P&G dışında hiçbir markayı bu süreçte başarılı göstermek doğru olmaz. Öncelikle P&G yi ayakta alkışlamak lazım. Gerçekten “Annelerin Gururlu Sponsoru” lafını hak ediyor.

Hele ki 1500 metrede madalya kazandıran atletlerimizin “ailemizi aramak için kontörümüz” yok gibi bir açıklama yapmaları beni fazlasıyla düşündürdü. İletişim mottoları “her yerde iletişim” olan GSM operatörleri neredeydi dedim… Belki de “Olmpiyatlarda ders alınması gereken 15 pazarlama örneği” gibi bir yazı yazmanın zamanı gelmiştir, kim bilir?

Yazıyı toparlamak gerekirse Gilette Almanya’ da olimpiyatlara da kendi ürününe de atıfta bulunan güzel bir market aktivitesi düzenlemiş. Süper “genius” değil ama güzel;

 

 

 

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s