İkinci Bir Şans Dilemek .. ( Second Chance )

Ogilvy & Mather Berlin organ bağışı ile ilgili farkındalık yaratmak için inanılmaz birsosyal projeye imza atıyor. Almanya’ da organ bağışı yetersizliğinden her gün 3-4  kişinin yaşamını yitirdiği ve her geçen sene organ bağışında azalma olduğunu rakamlar altını kalın puntolarla çiziyor.

Bu amaçla metro istasyonuna hayatını diyalize bağlı olarak geçirmek zorunda olan gerçek bir hastayı diyalize bağlıyorlar. 3 – 4 saatlik periyod esnasında Almanların yüz ifadeleri ve tavırları gerçekten inanılmaz.

Verilmek istenen mesaj temiz ve basit; ikinci bir şans istiyoruz…

Source: Wikimarketing.org

Follow us on Facebook Page

 

Video Text from Youtube;

“In a live experiment, we confronted people in a station with a patient, who is waiting a bit longer than just for the next train: for a life-saving organ! In Germany patients have to wait so long, that three of them pass away every day. And all because too few of us have an organ donor card. Do you have one? http://www.fuers-leben.de
For more information and to contact our protagonist Michael Stapf:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000100898056&sk=wall

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s