İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2011 – İPZ 2011 Konuşmacılar

Josephine Dorado / IPZ 2011 Keynote Speaker

O, İnteraktif medya artisti, interaktif event planlayıcısı, Sosyal girişimci, sanatçı, eğitimci, yapımcı ve hava dalışçısı. O, Kültürel etkileşimi esas alan ve sanal ortamda gerçekleşen yaratıcı oyunlar ile fiziksel ve sanal ortamların kaynaştırıldığı performanslar yaratıyor. O, Halo video oyunundaki Talk show “This Spartan Lİfe” için canlı etkinlik yapımcılığı yapıyor. O, Gerçekle sanal arasında gidip gelmeler – Hava dalışı’nda ateş altında röportaj yapıyor ve müthiş bir sanal gerçeklik yaşatmak için muhteşem talk show’uyla İPZ 2011′e geliyor.

Summer Bedard / IPZ 2011 Keynote Speaker

O, Amerika’nın prestijli interaktif tasarımcılarından ve ürün stratejistlerinden biri olarak Betaworks’te çalışıyor. O, İnsanların birbirleri ve kendileriyle bağdaştırabilecekleri yeni mecralar yaratan sosyal yazılımlar tasarlıyor. O, Girişimci ve sosyal kişiliği ile Stickybits gibi başarılı interaktif mobil ürün çalışmalarına imza attı. Yahoo ve Are/Code’da web, televizyon ve mobil cihazlar için ürünler tasarlamaya devam ediyor. O, “İnternette ayak izin kadar varsın. Farklı deneyimleri kucakla!” diyor ve interaktif pazarlamanın geleceğini anlatmak için İPZ 2011′e geliyor.

Arzu Küfündür – Local Time Genel Müdür

Pazarlama ve Sosyal Medyayı kullanarak Kariyer ve Kazancını arttıran modeller ve gerçekleşen basarı hikayeleri konulu bir oturum gerçekleşecektir. Devamı İPZ 2011’de.

BEDÜK Özgür Alaz  / Promoqube Dijital Pazarlama Ajansının Kurucu Ortağı Murat Kahraman / TTNET İnteraktif Medya Yöneticisi

Bedük TTNET Müzik’le Facebook’da Ful’lendi!Henüz piyasaya çıkmamış bir şarkı 21.000 kişiye nasıl dinletilir? TTNET Müzik sayesinde saniye saniye!… Devamı IPZ 2011’de.

Can Barış Öztok / KoçSistem Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı

Günümüzün  bilgili, deneyimli, aktif ve zamanı değerli olan müşterilerine doğru noktada, doğru zamanda, doğru mesajı iletmek için, yeni teknolojilerden daha fazla faydalanıyoruz. Pazarlama faaliyetlerini teknolojinin nimetlerinden faydalanarak geliştiren  firmalar, müşterileriyle etkili bir iletişim kurarak, rekabette her zaman rakiplerinin bir adım önünde yer alıyor. Pazarlamaya teknolojinin eli değdiğinde ne gibi mucizeler yaratılabileceğini artık çok daha net görebiliyoruz. Devamı İPZ 2011’de.

Can Filibeli / DIGITURK Yeni Medya Ürün Yönetimi Departman Müdürü

Bugün televizyon izleyicilerine daha fazla ekrandan ulaşıyor, daha fazla içerik ve sosyalleşme imkanı sunuyor. Günümüzde televizyon izlemek artık daha mobil, her yönüyle evin sınırlarının dışına çıkan sosyal bir aktivite oldu. İçerik artık sadece televizyon ekranından değil; akıllı telefonlardan, bilgisayarlardan, tabletlerden kısaca her yerde izlenebiliyor, her zaman tüketilebiliyor. Catch-up TV, VOD servisleri, PVR cihazları ile izleyiciler yayın akışına bağlı değil değil, daha özgür. Ve izleyiciler artık sadece TV izlemiyorlar, Facebook ve Twitter üzerinden fikir paylaşıyorlar, kendi içeriklerini yaratıyorlar ve içerik arıyorlar. Tüm bu özellikleri ve daha fazlasıyla yeni nesil TV içerik sağlayıcılar, yayıncılar ve reklam verenler için yepyeni fırsatlar ile geliyor. Devamı İPZ 2011’de.

Emre Topsakaloğlu / Efes Türkiye İletişim Müdürü Koray Ardıç / Efes Türkiye Efes Markalar Pazarlama Müdürü

Bu yılın en çok ses getiren interaktif projelerinden ikisi, İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde mercek altında. One-Like: Efes Pilsen One Love Festival konuklarının, özel çipli bileklikleriyle festival deneyimlerini sosyal medyada paylaştıkları bir uygulama. Türkiye’de bir ilk olan proje sayesinde, festival sırasında One-Like bileklikleriyle atılan post’lar, tam 1,2 milyon kez görüntülendi. Bu Sene o Sene: Kullanıcıların bir websitesi ve sohbet programı aracılığıyla arkadaşlarına eş zamanlı şaka yaptıkları eşsiz bir mekanizma. Bu Sene O Sene, 1 hafta içinde 1 milyon, 1 ay içinde de 4 milyon kullanıcıya ulaşarak, Türkiye’nin en başarılı viral kampanyalarından biri oldu. Devamı İPZ 2011’de.

MedyaNet Ekibi – Medyanet 360° Dijital İletişim ‘le İPZ 2011’de.

Melis Tufur/ Conento Insights & Analytics Genel Müdürü

Uluslar arası  araştırma ve analitik firması, Conento Insight & Analytics,  Coolshark için internet reklamcılığının yükselen yıldızı online video dünyasını araştırdı. Kim, neden, nerede, nasıl online video izliyor? TV ile karşılaştırmalı olarak online video reklamlarının tüketici üzerindeki etkisi? Internet kullanım alışkanlıklarına göre online video izleyici segmentleri? Sektör kim tarafından ne hızla büyüyor?  Devamı İPZ 2011’de.

Mevlüt Dinç / SOBEE Stüdyoları Genel Müdürü

30 yıla yakın bir geçmişi olan dijital oyunlar endüstrisinde birçok şey değişti. Oyun türleri, cihazlar, platformlar ve teknolojiler. Değişmeyen tek şey ise oyuncu sayısının ve pazar büyüklüğünün sürekli artması. Tüm bu sürece tanıklık etmiş olan Dünyaca ünlü oyun geliştiricisi Mevlüt Dinç, dünü bugünü ve yarını katılımcılarla paylaşarak pazarlama ekseninde oyunun önemine temas ediyor olacak. Devamı İPZ 2011’de.

Dr. Özgür Turgay /Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü

Türkiye ve dünyada değişen akımlar ve demografik yapılar doğrultusunda sağlık hizmetlerini gelecekte Mobil ortamlarda alıyor olacağız. Bu mobil ortamlar fiziksel alanların yanı sıra elektronik mobil ortamlar da içerecek. Sağlıkta bankacılık gibi self servis hizmetlere dönecek mi? Gerçekten Türkiye’nin nüfusu genç mi? Sağlık teknolojileri nereye gidiyor? Genel akımlar kişiselleşme, mobilite, müşteri merkezli yaklaşımlar, teknolojide moore kuralı sağlık hizmetlerini nasıl değiştirecek? Bir milyon kişiye aynı anda sağlık hizmeti verilebilir mi? Devamı İPZ2011′de.

Serkan Ülgen / Yapı Kredi Perakende Bankacılık Yönetimi Kartlı Ödeme Sistemleri Pazarlama Grup Direktörü

Nakitin toplam harcamalar içindeki payı her yıl biraz daha azalıyor. Nakit kullanımının azalması ile kayıt dışı ekonominin oyun alanı daralıyor ve vergi kaçaklarının önüne geçiliyor. Ama tamamen nakitsiz bir dünyaya geçiş için hala finansal ve psikolojik engeller mevcut. Mobil Finansal Hizmetler sunduğu NFC, uzaktan ödeme, para transferi gibi yeni uygulamalar ile bugün ağırlıkla nakit olarak gerçekleşen birçok işlemin yerini tutacak gibi duruyor. Peki Mobil finansal hizmetler gelecekte perakendeciler ve müşterilerin hayatını nasıl etkileyecek?  Devamı İPZ 2011’de.

Sinem Üner Ünsal / AVEA Pazarlama İletişimi Direktörü Ömer Lütfi Diri / AVEA Dijital & Doğrudan Pazarlama Birim Müdürü

Sosyal Ağlar iş süreçlerimizi nasıl değiştiriyor? Sadece iletişim platformu olmanın ötesinde sosyal ağlar yarattıkları bağlılık sayesinde tüm iş süreçlerimizi yeniden yapılandırmamızı gerektiriyor. Müşterimizi gerçekten dinleyerek iş süreçlerimizin merkezine oturtuyor. Devamı İPZ 2011’de.

Songül Aslantürk / R/GA Dijital Reklam Ajansı İnteraktif Tasarımcı – New York

İnteraktif tasarımcı Songul Aslanturk interaktif tasarımın aşamaları hakkında sunum yapacak. Örnek olarak göstereceği bazı çalışmalar konu geliştirme, tasarım, prototipleme and test etmenin başarılı tasarımlar için ne kadar önemli olduğunu vurgulayacak. Tasarımlarında yer aldığı deneyim tasarımından dijital tasarıma uzanan projeler bizlere interaktif tasarımın önemli noktalarını gösterecek.  Devamı İPZ 2011’de.

‘in katkılarıyla

Trevor Nadeau / Yellow Medya Genel Müdürü

Trevor Nadeau sunumunda Türkiye’deki yerel arama pazarına ilişkin düşüncelerini, global deneyimlerini paylaşacak ve satıcılarla alıcıları buluşturan en başarılı dijital platformlardan biri haline gelmek için Yellow Medya’nın neler yaptığını anlatacak. Nadeau ayrıca önde gelen markalar, mikro ölçekli işletmeler ve KOBİ’lerle ilgili gözlem ve yorumlarını da izleyicilere aktaracak. Buna ek olarak Nadeau, marka sahiplerinin, potansiyel ve mevcut müşteri için nasıl daha “görünür” ve “bulunur” olabilecekleri konusunda da oldukça önemli ipuçlarını İPZ’2011’ de verecek.

Yalçın Göl / Novartis Uzmanlık İlaçları Bölüm Direktörü

İlaç Sektöründe Pazarlama ve Tanıtım Faaliyetleri: Mevcut Durum ve Yeni Trendler – İaç sektöründe pazarlama ve tanıtım faaliyetlerinin çerçevesi (Mevzuat ve uygulama esasları) – Pazarlama ve tanıtım faaliyetlerinde mevcut durum: tanıtım kısıtlamaları öncesi ve sonrasında pazarlamanın değişen kuralları – Tanıtımda yeni trendler – Pazarlamanın interaktif yüzü: İlaç sektöründe yeni bir çağın başlangıcı Devamı İPZ2011′de.

Yiğit KULABAŞ Ericsson Global Pazarlama Direktörü

Gutenberg matbaayı yarattığında Kindle’ı, ya da e-kitabı öngörebilmiş miydi dersiniz? Ford, ilk otomobilini piyasaya sürerken Fast-Food kavramının da tetiklediğini hissetmiş miydi? Peki ya Fender elektronik amplifikatörü keşfettiğinde Rock&Roll’u hayal etmiş miydi? Şanslıyız…. Elimizdeki potansiyelin farkındayız. Telekomünikasyon ve hızlı Internet ikilisinin dünyayı nasıl değiştirebileceğini öngörebiliyoruz. Tek yapmamız gereken zihnimizdeki kalıpları kırmak. Geleceğe yolculuğa hazır mısınız? Devamı İPZ2011′de.

Çok yakında

 

Nisan – 15 Ağustos 2011 arası : 550 TL/KDV Dahil
16 Ağustos – 16 Eylül 2011 arası : 700 TL/KDV Dahil
17 Eylül 2011 ve sonrası : 850 TL/KDV dahil

 

 

 

  • Organizasyonlarımız farklı şirketlerden bireysel katılımlara açıktır. Aynı firmadan 6 kişi ve üzeri katılımlarda %10 indirim uygulanmaktadır.
  • Bir günlük eğitimlerimiz, saat 08.30 – 19.00 saatleri arasında verilmektedir.
  • Eğitim ücretine, kahve araları, tüm ikramlar ve öğle yemeği dahildir. MMI, eğitim yerini ve tarihini değiştirme hakkını saklı tutmaktadır.

 

 

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s