Finansbank Rüzgar & HSBC Fırsatlar Reklam

—————————————————————————————————–

Wikimarketing.org ‘u Facebook’ ta takip etmek için burayı ,  Twitter’da takip etmek için burayı tıklayınız. Bu yazı ilginizi çekmediyse diğer yazıları incelemek için burayı tıklayınız. Eğer bu yazı işinize yaradıysa aşağıdaki kısma yorumlarınızı bırakmanız bizler için iyi bir feedback olacaktır.

—————————————————————————————————–

Bazen bizim sektörde “dalganın üzerine binmek” diye bir terim vardır. İyi ya da kötü çok düşünmeden trene binmek gibi birşey. Hangi koltuktan bilet aldığınız önemli değildir.  Finansbank “Bizce Mümkün” stratejisiyle “Rüzgar” temalı reklamları fazlasıyla ses getirdi. Gerek müziği, gerekse vitange kokan çekimleriyle bizleri bir yerlerden yakaladığı aşikar. İçimizdeki girişimciyi çıkartıp harekete geçirme noktasında çok başarılı bir çalışma ortaya koyulmuş. Kaçımız “rüzgar” reklamındaki gibi küçükken icatlar yapmadık ki? Samimi, içten ve yakalayan bu çalışma bankaya ciddi bir ivme getirmiş olsa gerek ki HSBC ‘de “Fırsat” konseptiyle reklamlarını TV’lerde yer vermeye başladı. Samimiyetten biraz uzak bulduğum bu reklamtan, Finansbank’ın ki kadar etkili olduğunu düşünmesem de kredi noktasında girişimcilerin aklına bir olta atacağı kesin.

Finansbank Rüzgar Reklamı;

HSBC Fırsatlar Reklamı;

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s