Creative Facebook Campaign from Renault

AutoRAI Amsterdam otomobil fuarında Renault, stand ziyaretçilerine yenilikçi bir uygulama sunarak Facebook profillerinde Renault modellerini duyurmalarını başardı.

Dağıtılan RFID çipli akıllı kartlarını Facebook Connect ile Facebook profillerine tanımlayan ziyaretçiler ardından Renault standını bu akıllı kart ile gezdi.

İlgilerini çeken ve beğendikleri modellerin yanına yerleştirilmiş “Beğen” kutusuna akıllı kartlarını okutturan ziyaretçiler Facebook profillerine araç modeliyle ilgili bilgi yüklemiş ve de beğendiklerini arkadaşlarıyla paylaşmış oldular. Günümüzde mobil cihazlarla da bu tip konsept uygulamalar yapılırken bu sefer Renault’nun akıllı kart ile bir RFID uygulaması yapması ilginin normalden fazla olmasının nedeni olarak görülebilir. Alttaki tanıtım videosunda da görüldüğü gibi RFID’i ile cihazlara yakın olmak yeterli oluyor, ayrıca cep telefonu, tablet bilgisayar gibi bir aletten faydalanmaya gerek kalmıyor.

RFID özellikle kurumsal hayatta yaygınlaşmaya başladı. Lojistik süreçlerde dikkat çekici avantajlar sunabilen RFID uygulamaları aynı zamanda süpermarket alışverişleri gibi durumlarda da son tüketicilere kolaylık sağlayabiliyor. Sosyal medya ile ilişikli bu uygulama ise pazarlama alanındaki olasılıkların habercisi.

Yazı ve görsellerin tamamı Yenimedyaduzeni.com adresinden alınmıştır.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s