Wienerwald , Alman Hoons ya Sonraki?

Uzun zamandır “kızarmış piliç” pazarında yaşanan hareketlilik fazlasıyla gozüme çarpıyor. Wienerwald marka algısı için ciddi harcamalar yapıyor. Alman Hoons ise Kozyatağı’nda açtığı ilk şubesi ile sektore goz kırpıyor. Yıllarca mahallemizin kızarmış tavukçularından aldığımız tavukları buralardan alıyor olur muyuz şimdilik şüpheyle yaklaşıyorum. Segmentleri ve hedeflerin farklılığın altını çizmek tabi ki onemli olsa da işin gerçeği garip bakıyorum.

Aslında beni bu kadar şaşırtan şey ise yatırım bedelleri. şüphesiz ki Türk halkı beyaz eti son yıllarda kırmızı etteki artan fiyatlar sebebi ile daha çok tüketiyor ve seviyor. ama tek ürüne dayalı milyon dolarlık yatırımlarla bir sektore goz dikmenin fazla cesurca hareketler olduğunu düşünüyorum. Mesela Alman Hoons’un üç yıl içerisinde Türkiye’ye 15 milyon euro yatırım yapacak olması çok şaşırtıcı geliyor.

zira aklıma gelen ilk şey allah korusun bir kuş gribi daha ortaya çıksa bu sektorün nasıl ayakta duracağı yonünde?

Bu yazı ilginizi çekmediyse http://www.wikimarketing.org adresinden diğer yazıları inceleyebilirsiniz.

(Wikimarketing.org; About Digital , Mobile , Social Media Marketing Ideas )

 

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s