Ayrılıklar da Aşka Dair… Özet Geçiyorum

Previously on Last Season….

Uzun zaman olmuştu ama tam olarak hatırlamıyorum böyle dillendirmeyeli… Bugün itibarıyla LIVCON Dijital Pazarlama Yetkilisi görevimden ayrılmış bulunmaktayım. Daha önce ki işlerime nazaran farklı bir sektör olarak çalışma hayatımda yerini alacak olan LIVCON’ da iyisiyle kötüsüyle bir zaman dilimi geçirdim.

Sürece ilişkin konuşabilecek çok şeyler mevcut olsa da , LIVCON ‘da çalıştığım sürece, iş ve yönetim anlamındaki kazanımlarımı ciddi bir hayat deneyimi olarak haneme bir daha eksi yazmayacak şekilde artı olarak yazıyorum.Dijital tarafta, özellikle Online İtibar Yönetimi konusunda başarılı işlere imza attığımızı düşünüyorum.

Şüphesiz ki eğitim sektörü dinamikleri olan bir yapıya sahip olsa da pazarlama tarafında bizim gibi ajans havası almış [ bazen hakketen sadece hava almış🙂 ] ; proje bazlı  somut işleri seven biri olarak  dinamiklerin yeterli gelmemesi, sektördeki gelişmelerden uzaklaştığımı düşünmem,  daha mobil – daha hızlı üretim ve sonucun gerçekleştiği yerlerde kendimi gerçekleştirebileceğimi inanmam üzere bu limandan demir alarak uzaklaşıyorum.

Geçmişteki tecrübelerime itafen birbirinden farklı sektörlerde akışa nazaran yer almışlığım olsa da bundan sonraki zaman diliminde neler olacağını bende sabırsızlıkla beklemekteyim.

Bu bir aşksa (iş bazında),  ayrılıklar da aşka dair diyorum. CV’me böyle yazmaya karar verdim (kreatif CV olur hem).

LIVCON’ un bana kazandırdığı en değerli bende saklı 2 şey için tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Taner özçelik

Bu yazı ilginizi çekmediyse http://www.wikimarketing.org adresinde diğer yazılara göz atabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

