Gebe Giyim – Hamile Kıyafetleri

Aslında amacım uzun zamandır beklettiğim Start – Up üzerine bir PPT , Mobile Ticketing ve Mobile Marketing üzerine birer yazıyı toparlayıp yayına almaktı. Ama pazar rehavetinden dolayı maalesef ki pekte mümkün olmadı.  Ruhum daraldığında içimdeki çocuk photoshopu açıp birşeyler yapıyor anlamlı anlamsız. Geçen gün aklıma gelen “Baby On Board” tabelasını hamile bir anne  kıyafeti üzerinde çok güzel duracağını düşündüm. Hatta bir tanıdığıma hediye etmeyi falan düşünüyordum. Daha sonra Googıllarken hamile kıyafetleri ilgili olarak Gebe Hamile Giyim‘ in web sitesine girdim. Çok net soylemeliyim ki bu kadar iyi tasarlanmış (kimse gore neye gore kısmında rakip  firmalarınkini alıyorum) , logosu bu kadar sevimli olan, kurumsalı bu kadar düzgün bir yer beklemiyordum.

Showroom kısmına tıkladığımda inanılmaz güzel anne (annelik adımındaki anlamında ) kıyafetleri gordüm… Bu kadar güzel olabileceğini hakketen tahmin etmemiştim. Çevremde hamile birileri olmadığı için (yakınen) nerede ne giyindiklerini bilemiyorum. Ama bu kadar güzel bir hamile elbisesi giyen bir anneyi gorseyim kesinlikle hatırlardım diye düşünüyorum. Gebe Giyim’ in ellerine sağlık… Showroom için http://www.gebe.com.tr/showroom.aspx

Bu yazı ilginizi çekmediyse http://www.wikimarketing.org adresinde diğer yazılara göz atabilirsiniz.

One thought on “Gebe Giyim – Hamile Kıyafetleri

Bir Cevap Yazın

