İnteraktif Pazarlama Zirvesi ( İPZ 2010 )

İnteraktif pazarlama zirvesi 18 – 19 Ekim 2010 tarihlerinde başlıyor. İstanbul Modern Sanat’ ta gerçekleşecek olan etkinliğe pazarlamaya ilgi duyan herkesin gitmesi bekleniyor. 1 günü bilemem ama en çok 2. günü benim ilgimi çekiyor. Çünkü 2. günde YOUTH kısmı konu olarak ele alınacak.  Özellikle Flashmob konularında neler olacağını merak ediyorum. Program içeriğini The Uniclub ( Youtholding ) donattığını, el attığını görüyoruz. Umarım gidecekler adına doyurucu olur. Şahsen bütçemi farklı yerlere ayıracağım için gidemeyeceğim.

Ama siz http://www.ipz2010.com adresinden başvuru yapabilirsiniz.

İPZ 2010’da neler var?

  • İPZ 2010 bir reklam ve pazarlama bienali olacak
  • Zirve tüketicinin önümüzdeki 10 yıl boyunca karşılaşacağı mecralara markaların ve ajansların ve hatta tüketicilerin dokunmasını sağlayacak
  • Deneysel ve deneyimsel bir reklam/pazarlama sergisi olacak
  • Yakınsama ve dijital-konvansiyonel arasındaki ayrımların ortadan nasıl kalktığını gösterecek
  • Tüketici deneyimi ve marka deneyimini ortak bir potada tüm pazarlama ve reklam oyuncuları ile eritecek
  • Pazarlama/reklam teknolojilerinin gelişimi ve evrimine şahitlik edecek. Yenilikler ve yeni teknolojilerin reklamı nasıl dönüştüreceğini yakından görmek isteyenler için ortam yaratacak

·         Konferansta ayrıca Manga Animasyon Resim Sergisi de katılımcıların ziyaretine açık olacak.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s